چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 01 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

حدیث فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون دیباچه درباره دلیل کم‌کاری‌های سال‌های اخیرش در سینما و تلویزیون گفت : پیشنهادات برای بازی سالها‌ست که نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده و فکر می‌کنم یکی از اصلی‌ترین دلایل این مسأله کمتر شدن تولیدات در تلویزیون است و از طرفی متأسفانه شاهد هستیم بازیگران کم‌تجربه‌ای وارد این حیطه شده‌اند که با کمترین دستمزد حاضر به بازی هستند و این باعث می‌شود تا تهیه‌کننده‌ها به سراغ بازیگران دیگر نروند.

فولادوند تصریح کرد: من هیچگاه مخالف ورود بازیگرهای تازه‌کار و جوان نیستم اما مطمئنا باید ملاک و معیاری دقیق برای ورود هر بازیگر به عرصه سینما و تلویزیون مشخص باشد تا ما در نسل‌های آینده نیز شاهد ظهور بازیگران خوب در هنر کشورمان باشیم.

وی افزود: از طرفی معمولا پیشنهاداتی که این سالها به من شده پیشنهادات چندان خوبی نبوده و کمتر فیلمنامه‌ای بوده که پس از خواندنش ترغیب به بازی در آن شده باشم. مطمئناَ اگر قرار به پذیرش هر پیشنهادی بود این کم‌کاری من در سال‌های اخیر احساس نمیشد و من نیز می‌توانستم بازیگر نسبتاَ پرکاری باشم.

این بازیگر در ادامه این بحث تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم که در سینما و تلویزیون تنها گروهی از بازیگران هستند که از یک فیلم به فیلم یا سریال دیگر می‌روند و همیشه مشغول کار هستند. این مسأله نشان از وجود باند و روابطی خارج از قواعد حرفه‌ای سینما است که بر هیچ کسی در این سینما پنهان نیست و همه کسانی که در سینما و تلویزیون مشغول کار هستند بر این اتفاق واقف هستند و از لطمه‌هایی که به هنر بازیگری وارد کرده مطلع هستند که متأسفانه باعث شده تا تعداد بسیاری از بازیگران قدیمی و باتجربه ما این روزها کم‌کار یا حتی بیکار شوند. از نظر من مسئولان برای حل این مشکل بزرگ باید راه‌حلی بیابند و از بیشتر شدن آن جلوگیری کنند.

بازیگر فیلم سینمایی «کلاهی برای باران» اظهار داشت: متأسفانه آثار تلویزیون را مدتها است دنبال نکرده‌ام چرا که سالها است هیچ اثری در تلویزیون نتوانسته نظر من را به خود جلب کند و به همین دلیل نمی‌توانم درباره وضعیت تلویزیون از لحاظ تولید فیلم و سریال نظری بدهم.

فولادوند در پایان اظهار داشت: حدود یک ماه است که بازی در فیلم سینمایی «یک آمپول ناقابل» به کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان را به پایان رسانده‌ام. در این فیلم علی صادقی، رضا شفیعی‌جم و شهرام قائدی ایفای نقش کرده‌اند که اثری کمدی است که با توجه به موضوعش امسال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز حضور خواهد داشت. امیدوارم این فیلم در جشنواره با بازخورد خوبی روبرو شود چرا که مطمئناَ یکی از بهترین آثار جشنواره امسال خواهد بود.

گفتنی است حدیث فولادوند پیش از این در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله فیلم‌های سینمایی «کما»، «شاخه گلی برای عروس»، «شب حورا» و مجموعه‌های تلویزیونی «دیوار شیشه‌ای»، «معصومیت از دست رفته»، «مختارنامه» و «معمای شاه» ایفای نقش کرده است.


گفت و گو از : علی ناصری 
منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار